Logga in på Mina Sidor för att se, ändra och lägga till försäkringar.
Har du blivit drabbad av en flygbolagskonkurs?
Om du har köpt en biljett/biljetter hos ett flygbolag som har gått i konkurs och därför ställt in sina avgångar så kan du få hjälp av oss.
Har du köpt flygbiljetten till 100% med ditt re:member-kort och inte fått ersättning direkt via flygbolaget eller researrangören så kan du göra en reklamation direkt hos oss.
Observera att du som har köpt resan via en tredje part, exempelvis en resebyrå eller researrangör, måste du först kontakta företaget där du köpt din resa för att begära ersättning.
Gör då på följande sätt:
- Ladda ner reklamationsblanketten
- Fyll i blanketten och kryssa för ett av de två alternativen i mitt-rutan
- Bifoga bokningsbekräftelse/bokningsnummer med avrese-/utresedatum
- Bifoga bevis på nekad ersättning från ditt försäkringsbolag, vilket du bör kontakta först
Skriv under blanketten och skicka in den tillsammans med underlagen till adress:
Entercard
Kortreklamationer, R1
105 34 Stockholm
Eller via mejl till:
kortreklamationer@entercard.se