Kundservice

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om kreditkort och privatlån.

Genom att logga in på Mina Sidor kan du själv hantera de flesta av dina ärenden. Där kan du även skicka meddelanden till oss. 

Faktura

Fakturor, förfallodatum och betalningar.

Saldo

Ta reda på ditt tillgängliga belopp och se din utnyttjade kredit.

Kortansökan

Info om ansökningsprocessen, kreditgräns och användning av kortet.

Lånansökan

Info om vem som kan ansöka, utbetalning, pengar på kontot och avslag.

Spärra kort

Så här gör du för att spärra ditt kort.

Ränta

Ränta, effektiv ränta och styrränta.

Mina Sidor

Logga in och se bland annat dina transaktioner, saldo och utnyttjad kredit.

Nytt kort

Beställ ett nytt kort, eller ett extrakort till din partner.

re:member app

Se ditt saldo, dina transaktioner och gör överföringar.

Reklamation

Frågor och svar om hur du gör en reklamation.

Villkor

Läs villkoren för våra tjänster.

Avsluta kort

Så här avslutar du ditt kreditkort.

Vi behöver uppdatera din identifiering

Enligt Penningtvättslagen är EnterCard Group AB, utgivare av re:member kreditkort, skyldig att ha aktuell och uppdaterad information om dig som kund. För att du ska känna dig trygg som kund hos oss på re:member, behöver du därför identifiera dig med BankID. 

Kontakta oss

Kundservice:

0771-15 00 15 (vardagar 9 - 18)

Spärra kort:

0771-24 15 00 (dygnet runt)