reklamation-av-kop.jpg
  1. Start
  2. Kundservice
  3. Reklamation av köp

Reklamation av köp med kort

Är du rätt försäkrad?

Det finns en mängd olika försäkringar till ditt kort, har du valt dina?

Läs mer 

Om du vill reklamera ett köp, upptäckt att ditt kort blivit stulet eller använt utan din vetskap så är det viktigt att du agerar snabbt.

Så här gör du:

  • Kontakta i första hand butiken och påtala problemet
  • Spar all dokumentation, kvitton, e-post etc, och notera tid för samtal och vem du talat med
  • Om butiken inte vill eller kan hjälpa dig så kan du använda dig utav vår reklamationsblankett.

Ifylld blankett skickas till:

EnterCard
Kortreklamationer, R1
105 34 Stockholm

Eller inscannad till: 
kortreklamationer@entercard.se

 

Om kortet missbrukats eller kommit bort så måste du spärra ditt kort omgående. Spärrservice har öppet dygnet runt, ring 0771-24 15 00.

Har du köpt flygbiljetter av flygbolag som nu har gått i konkurs? 
Läs mer om hur du går tillväga genom att klicka här.

Vill du veta mer om hur man gör en reklamation av en vara köpt på delbetalning? 
Klicka här.