Fotograferande kvinna på bilsemester. Med re:member har du möjlighet att få reda på ditt saldo dygnet runt, världen över.

Saldobesked dygnet runt

Delbetala med kortet

Logga in på Mina Sidor för att lägga upp en räntefri delbetalning. 

Läs mer

När som helst på dygnet, kan du få reda på ditt kortsaldo via talsvar, re:member-appen eller på Mina Sidor.

re:member-appen

Med vår mobila app är du endast ett par knapptryckningar från ditt saldo och dina senaste transaktioner och det gäller oavsett var du befinner dig. Med appen kan du bland annat:

Mina Sidor

På Mina Sidor hittar du all information om ditt re:member-kort. Du kan bland annat se dina transaktioner, saldo och din utnyttjade kredit. Du kan även komplettera ditt kort med Trygghetstjänster och Betalningsskydd, ansöka om en höjning av din kredit och göra betalningar. Du kan också göra överföringar från ditt kort, både till dig själv och till andra.

På Mina Sidor kan du också ansöka om extrakort, ändra dina kontaktuppgifter och se/ändra din PIN-kod. 

Läs mer och logga in

Saldo via Talsvar

Du kan även få information, dygnet runt, om ditt saldo via Talsvar. Ring Kundservice, 0771-15 00 15, och knappa in din personliga talsvarskod.

Din kod står angiven som "Kod till Kortservice" på din faktura. Är din kod markerad med kryss så betyder det att du valt en personlig kod, som av säkerhetsskäl är krypterad på dina kontoutdrag.

För att få en personlig talsvarskod så beställer du en engångskod. När du sedan fått engångskoden identifierar du dig med den när du ringer till Talsvar, därefter måste du välja en egen fyrsiffrig talsvarskod.