
Logga in på Mina Sidor för att lägga upp en räntefri delbetalning.
Saldobesked dygnet runt
När som helst på dygnet, kan du få reda på ditt kortsaldo via talsvar, re:member-appen eller på Mina Sidor.
re:member-appen
Med vår mobila app är du endast ett par knapptryckningar från ditt saldo och dina senaste transaktioner och det gäller oavsett var du befinner dig. Med appen kan du bland annat:
- Kolla ditt saldo
- Följa dina senaste transaktioner
- Reklamera en transaktion som du inte känner igen
- Instruktioner hur man ner laddar och aktiverar appen
Mina Sidor
På Mina Sidor hittar du all information om ditt re:member-kort. Du kan bland annat se dina transaktioner, saldo och din utnyttjade kredit. Du kan även komplettera ditt kort med Trygghetstjänster och Betalningsskydd, ansöka om en höjning av din kredit och göra betalningar. Du kan också göra överföringar från ditt kort, både till dig själv och till andra.
På Mina Sidor kan du också ansöka om extrakort, ändra dina kontaktuppgifter och se/ändra din PIN-kod.
Saldo via Talsvar
Du kan även få information, dygnet runt, om ditt saldo via Talsvar. Ring Kundservice, 0771-15 00 15, och knappa in din personliga talsvarskod.
Din kod står angiven som "Kod till Kortservice" på din faktura. Är din kod markerad med kryss så betyder det att du valt en personlig kod, som av säkerhetsskäl är krypterad på dina kontoutdrag.
För att få en personlig talsvarskod så beställer du en engångskod. När du sedan fått engångskoden identifierar du dig med den när du ringer till Talsvar, därefter måste du välja en egen fyrsiffrig talsvarskod.