Om du har haft autobetalning via din internetbank tidigare

Om du tidigare haft autobetalning på din e-faktura via din internetbank behöver du gå in och beställa autobetalning på nytt.

Anledning till detta är att EnterCard, som ger ut ditt re:member kreditkort, har bytt fakturaleverantör. Ansluter du inte till autobetalning på nytt behöver du framöver godkänna e-fakturorna manuellt varje månad. (Observera att autobetalning inte är samma tjänst som autogiro.)

Du kan läsa mer på din internetbank om din bank erbjuder den här tjänsten samt hur du går tillväga för att ansluta till autobetalning. Olika banker har olika lösningar för autobetalning.

Godkänner du dina e-fakturor manuellt idag kommer det att fungera som vanligt. 

Om du har några frågor går det bra att kontakta oss via mejl genom att logga in på Mina Sidor eller ringa till vår kundservice på 0771-15 00 15. Vi har öppet vardagar kl. 9.00-18.00.


re:member är ett registrerat varumärke av EnterCard. Fullständiga villkor och prisuppgifter.