Vad gör jag om jag betalt in med fel OCR-nummer?
Om du betalt in till fel OCR-nummer ber vi dig kontakta Kundservice.
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. Genom att klicka ”Acceptera” godkänner du vår användning av cookies. På ”Inställningar” ändrar du vilka cookies du vill tillåta.
Du kan själv välja att inte tillåta vissa typer av cookies genom att ändra inställningarna nedan. Kom dock ihåg att om du blockerar vissa typer av cookies kan det påverka din upplevelse av webbplatsen. Om du stänger av alla cookies, använder en annan enhet eller webbläsare så behöver du uppdatera dina val hos oss igen. Läs mer om hur vi använder cookies i vår cookie-policy.
Nödvändiga cookies är obligatoriska och säkrar att webbsidan fungerar som den ska. Dessa cookies kan inte stängas av.
GömDessa cookies gör att vi kan möjliggöra grundläggande funktionalitet och förbättra prestandan på vår webbplats.
GömDessa cookies gör det möjligt för oss att visa dig mer relevant information baserat på dina tidigare besök och val.
GömDessa cookies gör att vi kan anpassa våra annonser baserat på dina tidigare besök för att på så sätt öka relevansen i innehållet.
GömDu kan själv välja att inte tillåta vissa typer av cookies genom att ändra inställningarna nedan. Kom dock ihåg att om du blockerar vissa typer av cookies kan det påverka din upplevelse av webbplatsen. Om du stänger av alla cookies, använder en annan enhet eller webbläsare så behöver du uppdatera dina val hos oss igen. Läs mer om hur vi använder cookies i vår cookie-policy.
Om du betalt in till fel OCR-nummer ber vi dig kontakta Kundservice.
re:member är ett registrerat varumärke av Entercard och erbjuder finansiella tjänster som kreditkort och privatlån.
105 34 Stockholm
Besöksadress (ej kundmottagning):
Klarabergsgatan 60, 111 21 Stockholm, Sverige
Organisationsnummer: 556673-0585
Kontakta Kundservice på telefon: 0771-15 00 15
(vardagar 9.00-18.00).