
Mina Sidor
Här hittar du vanliga frågor om Mina Sidor, till exempel vad Mina Sidor är eller hur du loggar in. Få svar på det du undrar bland frågorna här nedanför.
Frågor om Mina Sidor
På Mina Sidor hittar du all information om ditt re:member kreditkort. Du kan bland annat se dina transaktioner, saldo och utnyttjad kredit. Du kan även komplettera ditt kort med forsäkringar, ansöka om en höjning av din kredit, ändra förinställt belopp att betala för e-faktura och göra betalningar. Du kan också göra överföringar från ditt kort, både till dig själv och till andra.
På Mina Sidor kan du också ansöka om extrakort, ändra dina kontaktuppgifter och se/ändra din PIN-kod.
För att logga in som användare på Mina Sidor behöver du ha tillgång BankID eller Mobilt BankID. Detta beställer du via din bank.
- Tryck på ikonen "Mina Sidor", högst upp i meny-fältet
- Logga in med ditt BankID eller Mobila BankID.
Koden till Kundservice använder du för att vara identifierad när du ringer in till oss. Den hittar du på första sidan av din faktura. Du kan alltid använda dig av Talsvaret för att beställa en ny kod som skickas till din folkbokföringsadress eller kontakta Kundservice för att få hjälp med att beställa en Talsvarskod.
Om du vill ändra dina kontaktuppgifter gör du detta på Mina Sidor. Kontaktuppgifter såsom mejladress, mobilnummer och hemtelefonnummer är bra att uppdatera. Om vi inte har några kontaktuppgifter registrerade på dig kommer du inte kunna anmäla dig till tjänsten Verified By Visa/Mastercard SecureCode.
Om du är osäker på om du har en mailadress eller ett telefonnummer inlagt, eller om du vill lägga in dina kontaktuppgifter hos oss, så uppdaterar du detta genom att logga in på Mina Sidor med ditt BankID och välja inställningar. Telefonnummer kan vara bra för oss att ha om vi behöver nå dig angående ett ärende, exempelvis om vår bedrägeribevakning upptäcker ett avvikande köpbeteende.
För att någon annan än du som kontoinnehavare ska kunna få ut information angående ett konto hos re:member/Entercard behövs en fullmakt. Observera att vi på Entercard endast accepterar våra egna fullmakter.
Viktigt att notera är att en fullmaktsinnehavare till ett konto inte har möjlighet att göra några ändringar på kontot utan kan endast ta del av viss information. Vad fullmakten omfattar finner du information om på blanketten.
Blanketten måste inkomma till oss per post och ska skickas till:
Entercard Group AB
OPG
105 34 Stockholm
Det är viktigt att alla fälten är ifyllda och att du signerar blanketten innan den skickas till oss.